מצר – ברושור דיגיטלי ב-4 שפות

תאריך

לאחרונה היה לנו העונג ליצור עבור קבוצת מצר, ברושור דיגיטלי בפורמט דפדוף וב-4 שפות (אנגלית, סינית, ספרדית ורוסית). קבוצת מצר מהמובילות בעולם בתחום של ציוד השקייה, והברושור שלה צריך להיות אינפורמטיבי ומושך מבחינה ויזואלית.
הברושור הדיגיטלי מעוצב ומותאם, משקף את זהות המותג של קבוצת מצר וכמובן מציג את יכולות ושירותי החברה.

המוצר המוגמר הוא ברושור אלגנטי ומודרני שירשים לקוחות פוטנציאליים. קבוצת מצר יכולה כעת להשתמש בברושור דיגיטלי זו כדי להגיע לקהל רחב יותר ולייצר יותר לידים.

להלן כמה מהיתרונות של שימוש בחוברות דפדוף דיגיטלית, לעומת חוברות מודפסות:

  • חוברות דיגיטליות מעניינות ומושכות את העין יותר מחוברות מודפסות מסורתיות – חוברות דפדוף דיגיטליות יכולות להיות אינטראקטיביות, עם קישורים לסרטונים, תמונות GIF ותוכן נוסף אחר. מה שגורם להן ללכוד ולמשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים.
  • חוברות דיגיטליות חסכוניות יותר מחוברות מודפסות – ניתן להפיץ בקלות באינטרנט עלונים, חוברות, עיתונים, מגזינים וברושורים דיגיטליים, מה שחוסך בעלויות הדפסה ודיוור.
  • חוברות דיגיטליות ידידותיות יותר לסביבה מאשר חוברות מודפסות – חוברות דיגיטליות בדפדוף אינן דורשות הדפסה על נייר או שימוש בדיו, מה שעוזר להפחית את ההשפעה השלילית על הסביבה.

לסיכום, אם אתם מחפשים דרך לקדם את העסק שלכם, חוברות דפדוף דיגיטלית הן אפשרות מצוינת. הן נראות טוב, אינטואיטיביות לצפייה, חסכוניות וידידותיות לסביבה.

להלן כמה טיפים ליצירת חוברת דפדוף דיגיטלית מוצלחת:

  • התחילו עם עיצוב בולט. החוברת שלך צריכה להיות מושכת ויזואלית וקלה לקריאה.
  • השתמשו בתמונות ובסרטונים באיכות גבוהה. תמונות ויזואליות יכולות לעזור לפירוט התוכן לצד הטקסטים ולהפוך את החוברת שלך למושכת יותר.
  • שמרו על טקסט תמציתי וענייני. אנשים נוטים יותר לקרוא ולזכור מסרים קצרים וברורים.
  • שלבו קריאות לפעולה. ספרו לאנשים מה אתם רוצים שהם יעשו, בין אם זה לבקר באתר שלכם, להתקשר לצוות המכירות או להירשם לניוזלטר.

על ידי ביצוע הטיפים הללו, תוכלו לקבל חוברת דפדוף דיגיטלית שתעזור לכם להגיע לקהל היעד שלכם ולהשיג את המטרות העסקיות שלכם.

פרסומים אחרונים

התחילו שיחה
1
אפשר לעזור?
שלום, אפשר לעזור?
דילוג לתוכן