קבוצת בסדנו | אוגדן מידע - חלק א'

בס"ד ריכוז מכתבי תודה עברית אנגלית A1751 .docx ריכוז מכתבי תודה ממשקיעים 1 . יש לציין שלא ראיתי שום חברה שמתייחסת כ"כ שקופה וגלויה וגם רמת הקשר עם המשקיע, העדכונים השוטפים הן בכתב והן בטלפון ממש ראוי לשבח. גם למר אליעזר גרוס היקר, הייתי פעמיים בכינוסים של החברה מאוד נהניתי מהיחס החם והאוהב לכל אחד ואחד. ירבו כמוך בישראל. I must note that never have I seen any company that is so open and transparent with its investors. Not to mention its high standard of relationship with the investor, the constant updates both in writing and by phone. The company is truly worthy of praise . Also to dear Mr. Gross, several times I was in gatherings of the company which I extremely enjoyed, especially the warm attitude to each and every one. May there be more like you among the Jewish nation . 2 . אני משקיע למעלה משבע שנים ורואה ברכה גדולה , האכפתיות , הרצון לעזור ולקדם , ההמלצות עם יחד , אזהרות החום עם היהודי הראש , היהודי ה"ב יחד הכל גורם להערכה , וגם אמון לרווחים . נאים התחושה שאפשר היא לסמוך מאוד משמעותית , היכולת לישון בלילה , בנחת מתוך ידיעה ' שר גרוס אליעזר דואג שלך לכסף יותר היא , מבנק נעימה מאוד ! I am an investor for over seven years and see great blessing, the concern, the desire to help and promote, the recommendations along with the warnings, the Jewish warmth along with the Jewish head, everything together causes appreciation, trust and nice profits . Knowing that you can trust the people is extremely important, knowing that you can sleep in peace while R. Eliezer Gross is taking care of your money is a very pleasant and reassuring feeling. 3 . ונה ראש פעם שחוויתי חווית שירות מגורם . עסקי כל כידוע רכישה בחנות רב י"עפ כרוכה , נפש בעגמת כגון בנתינת על אחריות או המוצר בהתייחסות לשאלות . הלקוח זאת לעומת חברת חברת בסדנו יוצאת מגדרה את לשים המשקיע הן , במרכז מבחינת תחושת השתתפות והן מבחינת השקיפות והן , המלאה מבחינה . אנושית וכמובן אי אפשר להתעלם מהיושר והערכים היהודיים המוטבעים ' בר גרוס אליעזר , ירבו כמותו בישראל . First time that I experienced a service experience from a business dealing . As known, any purchase usually involves some degree of distress, such as disappointment in warrantee or attitude to questions of customer .

RkJQdWJsaXNoZXIy NDU2MA==